long time no see

Jag fick en rad negativa kommentarer ihelgen för att jag blivit så dålig på att blogga, så jag tänkte jag skulle försöka ta tag i det. I lördags var vi ett stort gäng på Stundars vid Båskens på kräftskiva. Solen sken, feelisen på topp och akvaviten flödade. Vi vrålade till Euphoria så säkert hela Solf vaknade och besökte rökbastun nångång under nattens lopp. Söndagen var inte alls rolig men man var ju inte ensam. Vi packade ihop våra tält och begav oss mot stan och Kotipizza. Sen var det sängliggande som stod på schemat resten av dagen.
 
Här kommer en bildbomb från en massa olika händelser.
 


Kommentarer
Beckis

Wohoo! :D Fina bilder! <3

2012-08-23 @ 13:01:05
URL: http://rebeccaingves.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0