oh happy day

Jajajajajaja jag suger på att blogga. Har aldrig nåt häftigt att dela med mig av. Men idag är en stor dag! Idag har jag för första gången (tror jag iaf) lämnat in en hel kurs inom deadline!!!!!!!!! Haha, victory to me! Jag och Niisi for till loppis och firade, kom hem med ett par jeans och en tröja för 11€ totalt. Helt okej.
Sen dess har vi haft syjuntta här hemma. Första märket ever som Niisi sydde på sin halare resulterade i ett ihopsytt ben, hehehehe.
 
Hihi, jag skrev en liten hälsning på Niisis halare.
 
Det känns så skönt och komma hem
För när du ser mig, blir du lycklig
Det känns så skönt och komma hem
För när du ser mig, blir du lycklig

Read more: http://artists.letssingit.com/stiftelsen-lyrics-vart-jag-an-gar-d82sn6k#ixzz2COT6LDTR
LetsSingIt - Your favorite Music Community
Det känns så skönt och komma hem
För när du ser mig, blir du lycklig

Read more: http://artists.letssingit.com/stiftelsen-lyrics-vart-jag-an-gar-d82sn6k#ixzz2COT6LDTR
LetsSingIt - Your favorite Music Community


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0