Wasa by night

Wasa by night igår. Mötte upp Heidi, Linda, Jessica och Anso för en morgonkaffe på Café de Paris och så hade jakten på en tröja börjat. Jag hade bestämt att jag skulle ta en nykter runda och gå hem efter att jag fått min tröja. Planen lyckades och efter x antal timmar på stan hade vi varsin.
 
Vi splittrades alla och jag for hem för att ställa iordning inför mötet/bastukvällen med vinnarlaget i kvinno olympiaden. På lördag ska jag, Beckis, Anna, Maddi och Sandra delta i kvinno olympiaden vilken går ut på att vi ska utföra sex olika kvinnliga grenar. Jag har ett underbart lag och vi har välrdens bästa tema pågång. Vi kan inte bara göra annat än vinna. Hehe ta i trä.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0