Remember me?

Hehehehe, mitt bloggande suger åsneballe. Men det är inte mitt fel, min hemmadator hatar blogg.se nuförtiden och vill inte att jag ska kunna uppdatera. Sitter i skolan nu och ska ha statistik.. jipikayey motherfucker! Men iaf, this is what I've been up to..
 
Jag har,
 
vunnit sexkampen, igen!
 
Varit på weekend till Grevböle, Lovisa
 
 
Haft myskvällar med hjärtat
 
Varit på Pampassitz
 
Firat Carola som fyllt 50
 
Druckit öl på Oktoberfest
 
Bakat bullar
 
Med mera. Så nu vet ni vad jag håller på med om dagarna. Idag ska jag till frissan igen efter ett halvår. Jag sa åt henne att hon får göra vad hon vill så vi får se vad som händer.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0