cause I've had the time of my life

Har haft en otrolit bra helg! I torsdags var jag, Båsken och Filicia styrelsen och serverade på SVF's lär dig sitza sitz. Totally awesome! Vi hade vår egen fest i baren med mycket kärlek och skratt. Sen på fredagen vankades det BB bastukväll i Havtornen. Som vanligt när BB är i farten så gick det över styr. Vi drack, bastade, dansade och skrattade så vi alla kommer leva tills vi är 300. Jag har saknat studielivet och mina underbara studievänner!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
På lördagen styrde la familia kosan mot Tampere och Ikea. I full krapula. Men jag överlevde och vi fick med oss hem en massa fina saker. Totally worth it! Sen blev det mys till tusen resten av helgen. I love my life!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0