somebody call 911

Okej, jag ska försöka börja blogga tillbaka nudå. Men ni får ha överseende med mig. Haha, har ingen jävla aning om nån helst läser min och syrrans blogg, knappast. Men man kan ju drömma.

Har jobbat idag, det var tuuuuungt!! Flippade totalt den sista timmen och gjorde absolut ingen nytta. Haha, typ halv 12 tiden stoplade Lotta och hennes kompis in på S-market och satte sig ner på vår fina bänk. Och där satt dom tills jag slutade jobbet. Tänkte agera den barmhärtige samariten och ge dem skjuts till Dannes men då kom självaste Danne och förstörde min plan. Höhöhöhö

Ikväll ska jag göra stan farligt med Sofia liten och hennes klasskompisar. Mitt humör är nujust på topp, för första gången på länge, and I wanna keep it that way! Den som förstör detta för mig ska få hell! Jaja, ska äta nåt och fixa klart mig så springer jag över till Sofias.




don't stop believin... kanske man inte borde



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0